Får bli en tillfällig design nu

Designen är bara tillfällig, ska göra en finare när jag har tid.
Det blir förmodligen någon nästa vecka eftersom jag ska bort nu i helgen och har läxor m.m!
 
Hahahha, jag kom på att jag inte har presenterat mig själv.
Jag heter då Emma, är född år 2000 och spelar fotboll i Älvsjö AIK F00.
Jag tränar 3 gånger i veckan och försöker hinna med bloggen samtidigt.
Skolan är alltid prio ett, ska satsa på höga betyg i år..
Jag älskar att fota, vara med kompisar, spela fotboll och självklart att blogga.
Mer info finns i menyn.

Är det något du undrar över något så är det bara att maila mig på [email protected]!
 
 
Jag fryser sjukt mycket och de är därför jag inte har passande kläder..
Hhahahaha så ful!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback