Kan inte skylla på något annat..

Om jag ska vara helt ärlig så hade jag typ faktiskt helt glömt av bloggen.
Nej men de är så mycker som händer, 4 prov på ungefär 2 veckor och jag satsar på höga betyg så de måste gå rätt.
Skolan var iallafall helt okej, vi hade MA, musik, No och sen Elevens val, eftersom jag går i Comenius så skulle vi idag välja vart vi helst vill åka!
Så nästa gång så får jag veta vart jag ska, oh juste.
Idag i skolan såg vi Alice Hedenstedt (Andrea Hedenstedts lillasyster) så de va lite coolt, nej men haha.
Klockan börjar bli sent o jag måste plugga spanska, goodnight my loves!
 
 
Här är bilden på mina favorit killar (bara Justin saknas) och sen är allt komplett, nej men de var när jag var på sommarkrysset och stog och väntade på att få se dom i 8 timmar, utan att sitta.
Hhahhahahaa mina fötter vart pajade då :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback